luni, 14 septembrie 2009

despre o nunta super si prima zi de gradi ...


Am avut un week-end plin as putea sa spun. Sambata am fost la nunta. Evident la Nicoleta, ... Nicoleta de la Antena. Vai si ce mai nunta! Am dansat! M-am distrat! Si am si dovezi! Dar mai multe dovezi gasiti la FOTOGRAFUL MEU PERSONAL - Adi, dl Popa, tatal Mariei.














































... si dupa vreo 5 ore, de distractie am cedat, adica pe la 3.00 dimineata ! Asta e!
Dar sa revenim...
Dupa un week-end de distractie a venit si ziua de luni, 14 septembrie prima zi de gradi. Greu. M-a trezit mama la ora 7.00, dupa ce m-am culcat la ora 01.00. Normal, trebuia sa vad si eu nise desene animate. Cu chiu cu vai m-am imbracat si am plecat spre gradi. In masina am tras un pui de somn. Si uite asa am ajuns si la gradinita... cu bagaje, cu rechizite... Aici surpriza. Nici Mihaela si nici Daniela, adica cele doua doamne ale mele nu mai erau. Am o alta doamna educatoare - Irina. O stiu. A fost la grupa mare anul trecut. E OK. O draguta. Nu ca Andra, dar este! A.... am uitat sa va spun. La nunta a fost si Andra. Of, ce fata! Si Fifi!

Dar sa revenim la gradi. Sunt grupa mijlocie! Si insist sa va spun ca atunci cand voi fi mare voi fi doctor si pictor! Asta e! Mama va fi asistenta mea!

Deci urmatoarea petrecere pe 22 septembrie, cand voi implini 5 ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu