joi, 3 septembrie 2009

O luna nebuna, nebuna


Dupa o vacanta lunga si frumoasa si un concediu de bun simt al mamei, iata ca a venit si luna septembrie. E drept ca m-am plimbat in toata aceasta vacanta. Mi-a placut. Am facut gafe, am scos iar tot felul de inventii din capul meu, am largit lista de fete cu care vreau sa plec pe Luna.


Apropo, Madalina, Carmen si Nana. Voi sunteti fetele cu care voi pleca pe Luna. Mama nu are bani sa cumpere o racheta asa ca am inchiriat una cu 4 locuri. Vin de pe Luna si plec in Elvetia si China. Pana atunci ma pregatesc de NUNTA. Sunt invitat de Nicolata la nunta ei. Care Nicoleta? Nicoleta Tintea, colega mamei! Buna ciocolata a mai facut! Incalzirea pentru nunta o fac de Sf. Maria. Da tata de baut! Dupa nunta o alta distractie: GRADINITA. Incep pe 14 septembrie - grupa mijlocie. Nu mai dureaza mult si vine ZIUA MEA DE NASTERE - 22 septembrie si ce-o mai pica si pentru mine. Sunt norocos la petreceri!

Horoscopul Fecioarei este unul foarte bun.
(23 aug - 22 sept)
Temperament - acest copil e inteligent, precoce si pragmatic. E foarte agitat, cu o multime de tabieturi. Adora sa-i organizeze pe altii si sa aiba grija de cei din anturajul sau.

6 comentarii:

  1. Tudor!! Abia astept sa plecam pe Luna. Sper sa nu ne mai intoarcem!
    Mada

    RăspundețiȘtergere
  2. Alo, alo!!! si cu mariuca cum ramine?

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Tudor, mireasa te asteapta cu drag la petrecere....

    De abia astept sa dansam si sa ne distram....

    Sunt sigura ca vei face furori pe ring:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Madalina ... zic macar in vizita sa mai venit pe aici

    RăspundețiȘtergere
  5. @fifi... stiu ca esti o mama grijulie si te gandesti la binele Mariucai numai ca pe ea o s-o invit la tura a doua cand sper ca voi fi si proprietar de racheta

    RăspundețiȘtergere
  6. @mireasa nicoleta ... o sa ne distram. cu siguranta. nu te voi dezamagi!

    RăspundețiȘtergere