duminică, 21 iunie 2009

Civilizatia de pe stadionul de rugby...

O alta zi din vacanta mea! Meciul de rugby Romania - Italia. Frumos meci, dar nationala Romaniei a ratat sansa de a se clasa pe locul 2 al IRB Nations Cup. Formatia noastra a pierdut in ultima etapa cu 13-24 in fata Italiei A. La pauza a fost 3-3, penalitate Vlaicu pentru noi, dupa care ne-am detasat la 13-3 in partea a doua, cu o penalitate a lui Vlaicu si un eseu al lui Calafeteanu, transformat.















Un stadion mic, dichisit, curat si plin de oameni civilizati. Am intrebat tot timpul de ce lumea nu tipa ... ci doar aplauda ... n-am prea inteles eu de ce jucatorii nu primeau cartonase... pai normal eram la rugby, nu la fotbal. Si...erau multe fete pe stadion. Nimic nu semana cu un stadion de fotbal. Uf ce minune! C e civilizatie!








































Gramada ... preferata mea... Pozele sunt facute de mine...

Echipa Uruguayului a pierdut in fata Rusiei cu 26-29.















El este Florin. Dupa o joaca cu mine acasa ... numai bun de munca nu a fost ... dar asta e! L-am fotografiat pentru ca si el m-a filmat! De maine e in concediu si se poate odihni pana saptamana viitoare cand merg la el.




P.S.
Nu l-am intalnit la meci pe Reckinul ucigas ... sigur a fost la meci!

7 comentarii:

  1. pai de ce nu ai spus mai tudorele ca vii la meci...???
    beam si noi o bere ca baietii :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite niste poze de la meci :)

    http://www.radurestivan.ro/2009/06/21/foto-rugby-romania-italia-a-13-24/

    RăspundețiȘtergere
  3. @rekinoo... la urmatorul meci te anunt! imi place rau de tot la rugby... mai am de mers la baschet :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @radu... pozele tale merita numai laude...poze de profesionist...ale mele sunt de baietel de 4 ani jumate....dar o sa ajung si eu profesionist...astept sa ma luati si pe mine la antrenamente si la meciuri, tu, rekinoo, chinezu...
    ...si dau eu berea cu banii de suc.

    RăspundețiȘtergere
  5. baieti sunteti acum si pe blogul meu :))

    RăspundețiȘtergere
  6. bine mai tudorele...sa pregatesti pusculita :P

    RăspundețiȘtergere
  7. @rekinoo....tata un pachet de tigari lipsa intr-o zi, iar mama o bluza in minus...si gata banii. eu la jucarii nu renunt

    RăspundețiȘtergere